Nasıra Kesin Çözüm, Evde Nasır Tedavisi
Nasırın Bitkisel Tedavisi
Nasıra Kesin Çözüm
Nasırı Nasıl Yok Ederiz,Nasırın Kesin Çözümü,Nasıra Çözüm,Nasıra Ne İyi Gelir,Nasıra Bitkisel Çözüm,Nasıra Son,Nasıra Kesin Çözüm, Evde Nasır Tedavisi
Nasır, bildiğiniz gibi, derinin, kendini korumak amacı ile sert bir hal alması... Ona lafımız yok ama, bir de o kadar can yakıcı olmasa...Ben de bir dönem nasır acısını çok çektim. Ama çok şükür şimdi o dertten kurtuldum.

Nasırın bitkisel çözümü domates.. 1 dilim domatesi geceden nasırın üzerin sarıp yatarsan, sabah kalttığında nasır yumuşamış ve olur ve kolayca kurtulabilirsin. Ama, ben bu makalemde, evde nasır tedavisi konusunda daha etkili bir yöntem anlatmak istiyorum. Aspirin... Evet yanlış duymadın.. Nasırın kesin çözümü aspirinde..Nasıl mı ?

Nasırı Nasıl Yok Ederiz,Nasırın Kesin Çözümü,Nasıra Çözüm,Nasıra Ne İyi Gelir,Nasıra Bitkisel Çözüm,Nasıra Son,Nasıra Kesin Çözüm,Evde Nasır Tedavisi
Gerekli Malzemeler ;
* 5-6 adet asipirin,
* 1/2 çay kaşığı su,
* 1/2 çay kaşığı limon suyu,
Hazırlanışı : Aspirinlei toz haline getirip, su ve limon suyu ile karıştırın.  Nasırlı bölgeye bu karışımı sürdükten sonra üzerini sıcak ve nemli bir bezle 10 dakika örtün. Aspirin’in içindeki asit nasırı yumusatacak ve süngertaşıyla biraz ovduktan sonra nasırınız düzelecektir. Şimdiden geçmiş olsun.
Nasırı Nasıl Yok Ederiz,Nasırın Kesin Çözümü,Nasıra Çözüm,Nasıra Ne İyi Gelir,Nasıra Bitkisel Çözüm,Nasıra Son,Nasıra Kesin Çözüm,Evde Nasır Tedavisi

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Top