Wet n wild farları ile meşhur olmuş bir marka. Özellikle de bu üçlü farlarını hemen hemen herkes beğeniyor. Ülkemize geldikleri anda ilk olarak aldığım far paletlerinden biri oldu Silent Treatment. Bu üçlü far paletlerinin içinde en meşhur olanlarından biri sanırım Silent Treatment. Bu far paletlerinin tek kötü özelliği herhalde ambalajları. 

silent treatment far

Kırılmaya oldukça müsait olan ambalajlarını biraz daha sağlam yapsalar keşke. İşte o zaman bu far paletleri tadından yenmez. Çünkü üçlü paletlerin farlarının pigmentasyonu çok başarılı. Silent Treatment için de geçerli bu. Her 3 renk de rengini fazlaca veriyor. En alttaki renk diğerlerinden biraz daha yumuşak gibi. Bu nedenle de birazcık dökülme problemi var.


wet n wild uclu far

En üstteki somon rengi olan renk tek başına göz kapağına uygulanabileceği gibi, kaş altına ya da göz pınarlarına aydınlatıcı olarak uygulanabilir. Ortadaki rengin üzerinde crease yazsa da bence crease için fazlaca koyu. Bu rengi ben alt kirpik diplerime uygulamayı tercih ediyorum.  En alttaki renk ise hafif mora dönük gri gibi boz bir renk. Tam olarak tarif etmekte zorlanıyorum bu rengi. Bazen gözüme fazlaca mor gibi geliyor sevmiyorum bazen de harika bir ışıltısı varmış gibi duruyor bayılıyorum. Ancak bu paletteki renkleri genel olarak seviyorum.

silent treatment rengi

Wet n wild Silent Treatment far paletinin 14,5 civarında bir fiyatı var. Zaman zaman Gratis indirimleri sayesinde daha da ucuza almanız mümkün. Eğer uygun fiyatları ürünler almak istiyorsanız far tercihinizi mutlaka Wet n Wild markasından yana yapmanızı tavsiye ederim. Üstelik Wet n Wild farlarının Mac farlarına muadil olarak gösterildiğini de unutmamak lazım. 

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Top