Son zamanlarda kendimi alışveriş konusunda kısıtladığım için pek de bir şey almıyordum. Ancak tabii ki yeni yeni bir sürü ürün çıkıyor ve bunlara kayıtsız kalmak oldukça zor. Ben de son zamanlarda renkli kozmetiklerden birkaç parça şey aldım. Özellikle far almayaya tövbeli olan ben dayanamadım ve yine bir tane Catrice far aldım.

Bir Alman markası olan Catrice Rossmann sayesinde ülkemize gelince tabii ki birkaç farklı ürün denemek farz oldu biz bloggerlara. Catrice'in ambalaj tasarımının sadeliğini çok sevdim ama dayanıklılık konusunu zamanla göreceğiz.


Catrice allığın ismi Sunrose Avenue. Fiyatı ise sanırım 14.5 TL idi. Rengine ilk gördüğüm anda vuruldum. İçerisinde hafif ışıltılar mevcut. Max Factor'un allığını ise pek çok kişide görünce dayanamadım aldım. Rengi çok yoğun gibi görünse de göründüğü kadar korkutucu değil. İsmi de 15 Seductive pink. İndirimli olarak 31 TL civarında bir fiyata aldım. Her iki allık için de daha detaylı yazılarımı önümüzdeki günlerde blogumda bulabilirsiniz.

new in brown far

Catrice'in farlarından bir süre kendimi alamadım. Sonunda da 750 New in Brown isimli bu farı aldım. Günlük kullanıma çok uygun, hafif ışıltılı bir far. Şimdilik kendisine bayıldığımı söylemeliyim. Tabii ki detaylar için bir süre daha kullanmalıyım. Fiyatı 9-10 TL'ydi yanlış hatırlamıyorsam.

Benim son zamanlarda aldığım renkli kozmetikler bu şekildeydi. Her ne kadar kendimi tutmaya çalışsam da içimdeki kozmetik aşkı zaman zaman bana galip geliyor. Catrice bizim için yeni bir marka olduğuna göre daha keşfedilecek çok şey var. Sizin bana önerebileceğiniz bir ürünü var mı?




0 yorum:

Yorum Gönder

 
Top