Sephora hala Bursa'ya mağaza açmadı ama ben inatla bir şekilde ürünlerine ulaşmaya devam ediyorum. Uzun bir süre önce bir Ankara turumda uğradığım Sephora'da set olarak satılan göz makyaj temizleyici ve ferahlatıcı toniği aldım. Bu setin içinde bir de temizleme sütü vardı. Ancak henüz onu kullanma fırsatım olmadı. Bazı ürünleri denemek için bu şekilde minik boylarını satmaları çok güzel. Çünkü kocaman bir ürüne dünya kadar para verip beğenmediğinizde hayal kırıklığı oluyor.

sephora tonik

Gelelim yazımın konusu olan bu iki ürüne. Yeşil olan Sephora'nın ferahlatıcı toniği. Göz ve yüz için kullanılabilen bu ürünün içerisinde Ginseng bulunuyor. Makyajı temizledikten sonra kalıntılardan kurtulmak ve ferahlamak için kullanabiliyorsunuz bu ürünü. Tonik olarak bu ürünü sevdiğimi söyleyebilirim. Büyük boyunu alabilir daha uzun süreli etkilerini görmek isterim.
Çift fazlı göz makyaj temizleyicisine gelecek olursak. Ben zaten bunun gibi çift fazlı ürünlerden hoşlanmadığımı söylemeliyim. Bu ürünler gözde yağlı bir his bırakıyor. Nitekim bu da aynı hissi bıraktı. Bu nedenle daha önce denediğim Sephora göz makyaj temizleme jelini daha çok seviyorum. Daha önce 2 tane bitirdiğim bu temizleme jelini almaya devam edeceğim. Her iki ürün de gözlerimi yakmadı. İkisinin içeriğinde de paraben ve parfüm yok. Hassas olan cildimde herhangi bir hassasiyete neden olmadı. Bu ürünlerin içinde bulunduğu seti 20 TL'ye aldım. Bir fırsatım olduğunda Sephora toniğini alacağım ancak yolunu diğer göz makyaj temizleme jelini alarak devam edeceğim.

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Top