Farmasi ürünleri ile ilk tanışmamdan sonra pek çok ürününü denemeye başladım. Özellikle de kendim satış danışmanı olduğum için her ay kendime denemek istediğim ürünleri alıyorum. Bu ürünlerden birisi de yumurta proteinli şampuan ve saç kremi idi. Yumurtanın saçlar için olan faydası malum. Özellikle de pek çok maskenin içinde kullanılabiliyor yumurta.

farmasi yumurtali sampuan

Bu ürünü almadan önceki aklımdaki tek şüphe kokusu idi. Yumurta denilince sanki kötü kokuyormuş gibi bir şey oluştu kafamda. Ancak bu ürün o kadar güzel kokuyor ki kesinlikle bu konudaki ön yargım kırıldı. Bu üründen 2 şampuan ve 2 saç maskesi bitirdim. Dolayısıyla bu ürün hakkında oldukça fikir sahibi oldum. 
Yumurtalı şampuanı oldukça sevdim. Saçlarımı güzelce yumuşatıyor. Üstelik bu aralar saçlarım oldukça kuru ve yıpranmış durumda. Köpürmesi, temizlemesi güzel. Saç maskesini ise ben saç kremi gibi uyguluyorum. Duşta iken saçlarımdaki fazla suyu alıp sürüyorum ve biraz bekledikten sonra yıkıyorum. Bu iki ürün hakkında olumlu düşüncelerim olmasına rağmen olumsuz bir düşüncem de var. Sanki saç boyamın daha hızlı akmasına sebep oluyor gibi geldi bana. Yine de saçımdaki etkilerini sevdiğim için 2 kutu bitirdim. 500 ml'lik bir ürün olduğu için de uzun süre kullanabiliyorsunuz. İndirimlerde fiyatı değişmekle birlikte ortalama olarak 17-24 TL arasında bir fiyatı var.
Farmasi'nin yumurta proteinli şampuan ve saç maskesini sevmeme rağmen 2 kutu kullandığım için bir süre olarak almayacağım. Ara ara farklı ürünler denemeyi daha çok seviyorum.

Eğer siz de farmasi ürünlerini almak ya da temsilci olmak istiyorsanız. Aşağıdaki linke tıklayarak kendi kaydınızı oluşturabilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Top