The Balm markasını sevmeyen yok sanırım artık. Her çıkardığı ürün karaborsa oluyor. Bir süre bulmak mümkün olmuyor. Balm Desert isimli bronzer da çıktığı bir süre karaborsaya düştü. Özellikle indirim dönemlerinde Gratis mağazalarında bir ürün bulmak mümkün olmuyor. İndirim zamanında bir ürün almak istiyorsanız indirimin ilk günü sabah erkenden gitmek gerekiyor. The Balm ürünlerini sevsem de indirim dışında almak için biraz pahalı buluyorum. Bu nedenle genellikle indirim zamanını bekliyorum.


Genellikle günlük makyajımda bronzer kullanmıyorum. Sabahları zor uyandığım ve de işe ancak kendimi götürebildiğimden makyajımı iş yerinde yapıyorum. Bu nedenle de bronzer kullanmak pek de pratik olmuyor benim için. Peki ben Balm Desert isimli bu bronzerı neden aldım? İşte bu sorunun cevabını ben de bilmiyorum. Kozmetik aşkı işte bu olsa gerek. Balm Desert'ı neden aldığımı bilmesem de iyi ki almışım diyorum. Çünkü The Balm'ın diğer bronzerı Bahama Mama çok soğuk tonlu bir kahverengi olduğundan biraz fazla kaçırınca yüzünüzde çamura dönüşebiliyor. Balm Desert ise daha sıcak tonlu bir kahverengi olduğu için kullanması biraz daha rahat. Ambalajı ise klasik sağlık The Balm ambalajı olduğundan yanımda taşımaya çok müsait.


Balm Desert bronzer kullanım amacı da çok yönlü bence. Allık olarak da kullanılabilecek bir renk. Ayrıca tüm göz kapağına far olarak da kullanılabilir. Far olarak kullanacaksanız en güzel kullanım yeri crease bölgesi bana göre. Hemen her renk far uygulaması için geçiş rengi olarak kullanılabilir. Hem de göz makyajınıza bir sıcaklık katabilir.


Balm Desert bronzer pigment açısından başarılı ama hemen her The Balm ürününde olduğu gibi bu üründe de tozutma sorunu mevcut. Gerçi benim için bir sorun değil bu. Sadece ambalajlarımın çabuk kirlenmesine neden oluyor ki bu sorunu da arada bir temizleyerek halletmeye çalışıyorum. Yapısı mat gibi görünse de sanki hafif bakırımsı bir ışıltısı var. 6,39 gr'lık ürünün bitmesi çok uzun zaman alacaktır. Fiyatı ise 50 TL civarında yanlış bilmiyorsam ama indirim zamanı ben 27 TL'ye aldım. Dediğim gibi The Balm ürünlerini indirim dışında almak için pahalı buluyorum ama indirimlerle oldukça uygun fiyata geliyor. Siz The Balm Desert bronzerı nasıl buldunuz?

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Top