Avon marka olarak gün geçtikçe kendini yeniliyor. Avon'un bazı ürünlerini sevsem de bazılarıyla da anlaşamıyorum. Tangle Teezer tarak ise Avon'da satılmaya başlamış. Tabii ki duyar duymaz kendime bir tane aldım. Tangle Teezer tarakları Sephora'larda da satılıyor ancak Bursa'da bir Sephora mağazası olmadığından kendime alma şansım olmamıştı. Avon'da satılan Tangle Teezer tarakların tek bir olumsuz durumu var. Sadece pembe olan orijinalini alabiliyorsunuz. Tangle teezer tarakların çok daha fazla çeşidir var. 


Gerek youtube da gerekse bloglarda adından övgüyle bahsedilen ancak bir tarak için oldukça pahalı olan bu ürünü merak ediyordum doğrusu. Avon kataloglarında 40 TL'ye satılsa da Sephora mağazalarında daha fazla fiyata satılıyor. Bu kadar pahalı bir tarağın ne gibi bir özelliği var diye merak etmiştim hep. Bir tarağa da bu kadar para vermem diye büyük konuşmuştum. Bu tarağın en önemli özelliği dişlerinin yapısı. Büyüklü küçüklü dişleri sayesinde saçınızı taramakta çok başarılı. Youtube da bu tarak ile ilgili videolara bakarsanız hep zencileri göreceksiniz. Zencilerin o kıvır kıvır kargacık burgacık saçlarını nasıl açtığını görünce ne demek istediğimi anlayabilirsiniz.


Saçlarım boyalardan dolayı epey kurudu. Kuru olduğu için de düz olmasına rağmen çok karışıyor. Hatta uçlarındaki çatallanmalar nedeniyle de normal taraklarla tararken iyice kırılıyor ya da kopuyor. Tangle teezer tarak kullanmaya başladığımdan beri saçlarımı taramak eziyet olmaktan çıktı. Bu tarağın tararken saçları parlattığını da söyleyenler vardı. Bunu denemek için saçımın bir tarafını normal tarakla bir tarafını da Tangle Teezer ile taradım ve gerekten saçlarımı parlattığını gözlemledim. Tangle Teezer tarağın şekli sayesinde tutuşu da çok rahat. Aslında ben ilk elime aldığımda atları taradıkları kaşağıya benzettim. Çantada ya da seyahat sırasında kullanabileceğiniz daha küçük boyu da mevcut. Bu küçük boyların bir kapağı da var. Bu kapak sayesinde dişlerinin çantanızda veya bavulunuzda kırılması önleniyor.
Kullandıktan sonra vazgeçemeyeceğiniz bir tarak olacağına eminim ama yine de saçlarınız işlem görmemiş ve sağlıklı ise Tangle Teezer kullanmanıza gerek yok. Eğer saçlarınız işlem görmüş ve yıpranmış ise kesinlikle tavsiye ederim. Bir İngiliz kuaför tarafından tasarlanan Tangle Teezer tarağı aranızda kullanan var mı? Sizin tecrübeleriniz neler?


0 yorum:

Yorum Gönder

 
Top