Yves Rocher'in kayısılı yüz peelingi blog dünyasındaki en popüler peelinglerden biri. Hemen hemen herkes beğenmiş, bayılmış ve çokça övmüşler. Tabi hal böyle olunca ben de denemek istedim ve satın almak için Yves Rocher'in yolunu tuttum. Bir süre boyunca stoklarda bulamadım bu ürünü. Bulduğum zamanda hemen denemeye başladım. Ürünün neredeyse yarısını bitirdiğime göre artık yorumlarımı da sizinle paylaşabilirim.


Kokusunu çok sevdiğimi belirtmeliyim. Tanecikleri ise tam kıvamında ne çok büyük ne de çok küçük. Peeling uygularken cildi tahriş etmiyor. Uygulama sonrasında ise cildime bir miktar nem verdiğini, kurutmadığını söylemeliyim. Hafta 1 kez uyguladım ben bu ürünü. Gerçi bazen üşenip atladığım haftalar da olmadı değil. 



Genel olarak yapısını, kokusunu, uygulama sonrasında verdiği hissi sevsem de olmazsa olmaz bir ürün olmadı benim için Yves Rocher kayısılı peeling. Ayrıca akneli ve hassas ciltlere önerilmediğini ve paraben içermediğini belirteyim. 50 ml'lik ürünün fiyatı 14,90 TL. Yves Rocher kayısılı yüz peelingini siz denediniz mi?

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Top