Mac teknik eğitimi sonrasında seçtiğim Magic of the night koleksiyonuna ait Shaft of Gold aydınlatıcıyı anlatacağım sizlere. Bu seriden kesinlikle bir şey almak istiyordum. Aquatic Alluring koleksiyon ambalajlarına benzettiğim ve o koleksiyondan bir şey almadığıma pişman olduğum için bu güzel mavi ambalajlı seriyi kaçırmak istemedim. Bu koleksiyonda ise iki tane aydınlatıcı vardı. Oh Darling isimli diğer aydınlatıcı fazlasıyla sarı ve ışıltılı gibi geldi bana.


Teknik eğitim sonrasında kendime allık olarak uygulattım bu aydınlatıcıyı. Fazlasıyla turuncumsu olduğuna bakmayın. Hafif bir el ile uygulandığında o kadar güzel ve doğal bir duruşu var ki hayran olmamak elde değil. Mac'in Harmony isimli allığını da bronzer olarak uyguladılar Mac mağazasında. İkisinin bütünleşmesine bayıldığım için her ikisini de aldım. Mac Harmony allığı ise farklı bir yazımın konusu olacak.



Size göstermek ve rengi tam olarak görebilmeniz için koluma biraz fazla uyguladım. Bu fazla uygulama sırasında farkettim ki bu ürün çok güzel bir far olarak da uygulanabilir. Tabii benim gibi milyon tane farınız varsa buna far olarak sıra gelmez o ayrı konu. Yumuşak bir fırça ile uygulanırsa kesinlikle tozutma oluyor. 


Mac'in Magic of Night koleksiyonuna ait olan Shaft of Gold isimli aydınlatıcı son zamanlarda elimin gittiği favori ürünüm oldu. 9 gr'lık bu ürünün fiyatı 92 TL. Aslında pahalı bence ama kesinlikle değecek bir ürün olduğunu düşünüyorum. Eğer benim gibi bir kozmetik bağımlısı değilseniz bunu alabilir ve uzun süre kullanabilirsiniz. Ama tabii ki ben eminim kendimi tutamayıp ilerleyen zamanlarda farklı aydınlatıcılar da alacağım. Acaba kozmetik bağımlılığı için de bir tedavi methodu var mıdır? 

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Top