Yine bir alışveriş yazısı yazıyorum sizlere. Her seferinde artış alışveriş yapmayacağın diyorum ama sanırım artık inandırıcılığımı kaybettim. Hani diyet yapanların her şeyi yeme isteği olur ya ben de ne zaman bir şey almayacağım desem daha çok şey alasım geliyor. Artık bu konudaki hedeflerimi 2016'ya koyacağım ve kesinlikle kozmetik diyetine başlayacağım. Neyse gelelim son zamanlarda aldıklarıma;



Flormar fırça temizleyicisinin 5 TL olduğunu görünce dayanamayıp aldım. Bir denemek istedim. Malum fırça temizlemek bir ölüm ama belki tek kullanım sonrasında daha pratik bir temizlik sağlar bana. Tangle teezer taraklar Avon kataloglarında yerini almış. Daha önce Sephora'dan siyah rengini eşime almıştık. Çok beğendiğim için kendime de bir tane aldım Avon'dan. Fiyatı ise 40 TL. Sephora'dan 50 TL'ye almıştım yanlış hatırlamıyorsam.


Balm Desert'a ise indirimde bizim için Gratis'i arşınlayan Kozmetik Meraklısı sayesinde kavuştum. Çok sıcak tonlu güzel bir bronzer. Mac rujumun ismi ise Paramount. O da çok güzel bir kızıl kahverengi. Her ikisinin detaylı yazısını da ilerleyen günlerde yazacağım. Her alışverişim gibi bununda son olmasını diliyorum. Sevgilerimle.

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Top